ТРЗ И ЛИЧЕН СЪСТАВ
Счетоводно отчитане на персонал и заплати
ТРЗ услугите в нашата кантора ви осигуряват стабилното функциониране на Вашия бизнес. ТРЗ обслужването предоставя възможност за подготовка на заплатите на Вашите служители, съгласно всички нормативни разпоредби. ТРЗ обслужването ви предпазва от глоби и допълнителни такси.
Ние знаем, че Вашето време е ценно, като предлагаме рационални и автоматизирани услуги. По този начин ще ви помогнем да увеличите стойността на вашето време.
За да задоволим изцяло нуждите на нашите клиенти, ние предоставяме пълната гама ТРЗ услуги, от които едно дружество може да се нуждае:
- Изготвяне и администриране на трудови досиета за назначения във фирмата служители
- Изготвяне на трудови и хонорарни договори
- Изготвяне на граждански договори, сметки за изплатени суми и служебни бележки
- Изготвяне на пълен набор документи за постъпване и напускане на работа
- Администриране на отпуски и болнични листи
- Деклариране на осигурителната информация пред НАП
- Навременно информиране на работодателя за всички настъпили промени в нормативната уредба
- Представителство посредством електронен подпис
- Консултации
- Ежемесечно завеждане на счетоводните регистри свързани със заплати и хонорари
- Калкулации на осигуровки и данъци
- Съставяне на всички необходими платежни документи за разплащания с бюджета, свързани с дължимите данъчни и осигурителни вноски
- Изготвяне на ведомост и фишове за заплати
- Рекапитулации
- Изготвяне и представяне пред НАП и други инстанции на справки и допълнителни фирмени калкулации
- Водене на ревизии свързани с осигурителните
- Време за изпълнение: 16 часа
- Език: Български, Английски